وبلاگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ

میانبری به آنچه که شما می خواهید:

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بیشترین پتانسیل را برای رشد کسب و کار دارد و به گفته 49 درصد از کسب و کارها، بهترین بازگشت سرمایه را فراهم می کند.

از آنجایی که هدف از بازاریابی، دستیابی به مخاطبان شما در مکان‌ها و زمان مناسب است، استفاده از اینترنت بهترین گزینه است زیرا با توجه به رشد روز افزون کسب و کارهای اینترنتی اکثر مردم بیشتر وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

رقابت در بازار آنلاین قوی تر از قبل شده است، زیرا هر روز کسب و کارهای جدیدی ایجاد می شود و استقبال مردم به دیجیتال مارکتینگ از قبل بیشتر شده است.

علاوه بر آن، با توجه به دورانی که در آن قرار داریم، هر کسب‌وکاری باید برای سهم خود از فضای دیجیتال تلاش کند تا بتواند مشتریان قبلی را ثابت کرده و به دنبال مشتریان جدید باشد.

برای این منظور، مشاغل و افراد باید راه های خلاقانه ای برای رقابت موثر در بازار آنلاین بیابند.

هنگامی که بازاریابی دیجیتال به طور موثر استفاده شود، کسب و کار شما را قادر می سازد تا مشتریان بالقوه را شناسایی و هدف قرار دهد، مشتریان فعلی را دسته بندی کند، فروش را افزایش دهد و به رشد بلندمدت دست یابد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال نوعی بازاریابی است که شامل بازاریابی محصولات یا خدمات شما از طریق استفاده از اینترنت و وسایل الکترونیکی است.

بازاریابی دیجیتال از اینترنت و ابزارهای الکترونیکی مانند رایانه، تبلت و تلفن برای دستیابی به مشتریان بالقوه به جای مدل سنتی استفاده می کند.

از طریق دیجیتال مارکتینگ، می توانید مشتریان بالقوه را شناسایی کنید، با آنها ارتباط بگیرید و به بحث برندینگ خود را توسعه دهید.

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

دیجیتال مارکتینگ نه تنها به این دلیل مهم است که شما و کسب و کارتان را به مشتریان ایده آلتان متصل می کند، بلکه در همه صنایع نیز موثر است. این، یک شکل بسیار انعطاف پذیر از بازاریابی است که کسب و کار شما را به صورت دیجیتالی ارتقا می دهد.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

مزایای دیجیتال مارکتینگ:

دیجیتال مارکتینگ به شما امکان دسترسی به مشتریان ایده آل خود را از طریق تلفن همراه آنها می دهد.

  • نسبتا ارزان است.
  • به شما طیف وسیعی از انعطاف‌پذیری را برای بازاریابی خلاقانه کسب‌وکارتان می‌دهد.
  • با دسترسی به مشتریانی که آنلاین خرید می کنند، فروش خود را افزایش می دهید.
  • دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که از انواع رسانه های مختلف برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.
  • با دیجیتال مارکتینگ، می توانید کمپین های خود را به راحتی نظارت کنید.
  • با بازاریابی دیجیتال می توانید روندهای صنعت خود را دنبال کنید.
  • با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا می کنید.
 

از آنجایی که دیجیتال مارکتینگ ابزار ارزشمندی در ارتقای کسب و کار شما و افزایش فروش است، اطمینان از انجام موفقیت آمیز آن ضروری است. شما باید بازاریابی دیجیتال و اسرار آن را درک کنید تا ابزارهای آن را برای رشد و ارتقای کسب و کار خود به حداکثر برسانید.

انواع دیجیتال مارکتینگ

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ:

  1. ایمیل مارکتینگ:

بازاریابی ایمیلی یک شکل مقرون به صرفه از بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می کند به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید و محصولات یا خدمات خود را از طریق ایمیل تبلیغ کنید.

یک لیست ایمیل شامل آدرس‌های ایمیل، نام‌ها، جنسیت و مکان است که از بازدیدکنندگان وب‌سایت، رویدادها یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما جمع‌آوری شده است.

لیست ایمیل شما معمولا شامل مشترکینی است که به شما اجازه ارسال ایمیل به آنها را داده اند.

شما می توانید بر اساس معیارهای مختلف با استفاده از لیست های ایمیل، پیام های شخصی سازی شده را برای مشتریان هدف خود ارسال کنید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی برای ایجاد، ارسال و نظارت بر ایمیل‌های ارسال شده برای مشترکین خود استفاده کنید.

چگونه لیست ایمیل خود را بسازیم؟

فرم های ثبت نام برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید تا آدرس ایمیل و سایر داده های مورد نیاز خود را پر کنند.

  • می‌توانید هنگام مرور از پنجره‌های بازشو در صفحه نمایش آن‌ها استفاده کنید و از آنها بخواهید مشترک شوند تا به تبلیغات یا تخفیف دسترسی پیدا کنند.
  • از بازدیدکنندگان خود ایمیل ها و سایر داده های آنها را در حین مرور وب سایت خود بخواهید.
  • محتوای پاداشی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان برای دسترسی به آن باید مشترک شوند.

مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ برای بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • بازاریابی ایمیلی آگاهی از برند شما را افزایش می دهد.
  • گران نیست، با بازگشت سرمایه خوب.
  • استفاده از آن با نرم افزار بازاریابی ایمیلی که عملکرد ایمیل های شما را نظارت می کند، آسان است.
  • با مشترکین خود رابطه و اعتماد ایجاد می کنید.
  • می توانید صفحه فرود خود را در یک کمپین ایمیلی به اشتراک بگذارید.
  • می‌توانید مشترکین خود را بر اساس ویژگی‌های مشترک مانند علایق، سن یا جنسیت به گروه‌هایی تقسیم کنید و به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌هایی را برای آنها ایجاد کرده و بفرستید که می‌توانند با آنها ارتباط داشته باشند.
  1. تبلیغات رسانه های اجتماعی

حضور آنلاین عالی برای موفقیت هر کسب و کاری در دنیای امروز حیاتی است. بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.

همچنین به شما امکان دسترسی به داده های ضروری مشتری مانند موقعیت مکانی، جمعیت شناسی، اولویت ها و اطلاعات شخصی را می دهد.

فیس بوک، توییتر و اینستاگرام سه پلتفرم مهم برای بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. این پلتفرم ها می توانند با استفاده از محتوای ارزش افزوده، اینفوگرافیک یا محتوای متحرک به شما کمک کنند محصولات یا خدمات خود را برای کاربران خود تبلیغ کنند.

برای اجرای تبلیغات در فیس بوک یا اینستاگرام، باید مخاطبان هدف و هدف خود را برای اجرای تبلیغ انتخاب کنید. پلتفرم از این اطلاعات برای دستیابی به مخاطبان هدف شما و تحقق هدف شما استفاده می کند.

این پلتفرم های رسانه های اجتماعی همچنین معیارهای تعامل را ارائه می دهند که به شما کمک می کند مشتریان خود را بهتر درک کنید و بدانید آنها چه می خواهند.

مزایای مرتبط با تبلیغات رسانه های اجتماعی برای بازاریابی دیجیتال به شرح زیر است:

  • این پلتفرم ها به شما کمک می کند تا مشتریان هدف خود را درک کنید و ترجیحات آنها را بدانید.
  • شما از بازدیدکنندگان جدیدی که از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی به دست آورده اید، برای وب سایت خود ترافیک ایجاد می کنید.
  • مقرون به صرفه است.
  • شما می توانید به راحتی به مشتریان هدف خود برسید.
  • با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، به ابزارهایی دسترسی پیدا می‌کنید که به شما کمک می‌کنند تا با روندها هماهنگ باشید.
  1. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها قدرت کافی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مشتریان احتمالی شما را دارند. یک اینفلوئنسر معروف طرفداران خوبی دارد و در یک صنعت یا جایگاه به خوبی شناخته شده است و به شما امکان دسترسی به مشتریان هدف برندتان را می دهد.

با اینفلوئنسر مارکتینگ، شما با افرادی همکاری می کنید که قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خریداران بالقوه را دارند و برای تبلیغ محصولات شما به آنها پول می دهید. این نوع بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا با همکاری با اینفلوئنسرها، برند خود را به دست آورید.

برای اجرای موفقیت آمیز بازاریابی خود، باید یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار انتخاب کنید. شما باید بودجه خود و پلتفرمی که مشتریان هدف شما به آن مراجعه می کنند را بشناسید تا یک استراتژی تاثیرگذار انتخاب کنید.

از آنجایی که اینفلوئنسرها در جایگاه خود متخصص در نظر گرفته می شوند، فالوورهای آنها احتمالاً وقتی برند شما را توصیه می کنند به آنها گوش می دهند. استفاده از اینفلوئنسر برای برند شما به طور خودکار اعتماد به برند شما را ایجاد می کند.

برای انتخاب یک اینفلوئنسر، باید مطمئن شوید که آنها معتبر هستند و با ارزش های برند شما مطابقت دارند. شما باید یک اینفلوئنسر تأثیرگذار را انتخاب کنید که جایگاه و فالوورهای آن به برند شما مرتبط باشد.

باید بدانید که این تعداد فالوورهای اینفلوئنسرها نیست که آنها را قانع کننده می کند، بلکه قدرتی است که آنها بر تصمیمات خرید مخاطبان خود دارند.

مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ:

  • شما می توانید به طور موثر به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید.
  • شما به آگاهی بهتری از برند دست پیدا می کنید.
  • با بازگشت سرمایه بالا مقرون به صرفه است.
  • شما باید برای فالوور اینفلوئنسر خود اعتماد ایجاد کنید.
  1. ابزار تجزیه و تحلیل

داده ها برای هر بازاریاب دیجیتال ضروری است. بدون داده ها، نمی توانید بدانید که چه چیزی برای شما مفید است یا کمپین های بازاریابی شما چقدر موثر هستند.

ابزار تجزیه و تحلیل، داده‌های ضروری را برای شما فراهم می‌کند تا بفهمید مشتریانتان به چه چیزی نیاز دارند. همچنین می‌توانید میزان تأثیرگذاری کمپین‌های دیجیتال خود را با ابزارهای تحلیلی بازاریابی اندازه‌گیری کنید. برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی رایگان هستند، در حالی که برای دسترسی به برخی باید هزینه پرداخت کنید.

با ابزارهای تحلیلی، داده‌ها را از تمام کانال‌های بازاریابی خود جمع‌آوری می‌کنید، آنها را با هم مقایسه می‌کنید و مؤثرترین آنها را شناسایی می‌کنید. آنها همچنین نظارت بر عملکرد تبلیغات دیجیتال پولی خود را برای شما آسان می کنند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی به شما کمک می کند فروش محصول خود و منابع تولید کننده آنها را ردیابی کنید. همچنین مکان مشتریان و دستگاه های مورد نظر آنها را می شناسید.

نرم افزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی مانند Google Analytics، MixPanel، Heap Analytics و Cyfe دارای ابزارهایی هستند که به شما امکان می دهند اثر بازاریابی دیجیتال خود را به حداکثر برسانید.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل آورده شده است:

  • اکثر نرم افزارهای تحلیلی بازدهی بالایی دارند.
  • شما به اطلاعاتی دسترسی پیدا می کنید که به شما در درک مشتریان و تصمیمات آنها کمک می کند.
  • شما می توانید با سرمایه گذاری در منابعی که فروش بیشتری ایجاد می کنند، منابع خود را اولویت بندی کنید.
  • این ابزارها به شما کمک می کنند تا کاربران خود را بشناسید.
  • این به شما کمک می کند تا با پیروی از روندها و الگوهای رفتاری مشتری، مشکلات آینده را پیش بینی کنید.
  1. صفحات لندینگ پیج

در بازاریابی دیجیتال، صفحه فرود صفحه‌ای است که مشتریان بالقوه شما وقتی روی لینک‌هایی که از طریق مکان‌های دیجیتال مختلف ارسال می‌شوند کلیک می‌کنند. یک صفحه فرود خوب، مشتریان بالقوه را متقاعد می کند که در ازای آنچه به آنها پیشنهاد می کنید، اطلاعات شخصی خود را پر کنند. صفحه فرود شما می‌تواند در ازای اشتراک آنها برای دریافت ایمیل‌های شما، یک نسخه آزمایشی، جایزه یا تبلیغاتی رایگان به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

صفحات فرود در صورتی که به درستی پیاده شوند، دارای سرنخ و نرخ تبدیل بالایی هستند. در بازدیدکنندگان شما تأثیر می گذارد و منجر به تبدیل بیشتر برای برند شما می شود.

صفحه فرود شما باید یک Call To Action (CTA) مناسب داشته باشد که به بازدیدکنندگان شما بگوید که می خواهید چه کاری انجام دهند. ممکن است گنجاندن بیش از یک CTA وسوسه انگیز باشد، اما این امر هدف آن را شکست می دهد زیرا تأثیر و فوریت پیام شما را کمرنگ می کند. به یاد داشته باشید که سعی می کنید بازدیدکنندگان خود را بدون اینکه آنها را تحت تأثیر قرار دهید جذب کنید.

شما نباید از بازدیدکنندگان خود اطلاعات زیادی را در فرم های صفحه فرود خود بخواهید، زیرا ممکن است آنها را بترساند. یک صفحه فرود خوب باید تصوری عالی از برند شما به مشتریان بالقوه بدهد.

نرم افزارهای سازنده صفحه فرود مانند Unbounce، Instapage، Leadpages و Swipe  pages، صفحات فرود را با تصاویر و فرم هایی ایجاد می کنند تا بازدیدکنندگان برای شما پر کنند.

برخی از مزایای صفحه فرود برای بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • تبدیل و سرنخ بالا برای کسب و کار شما.
  • اولین برداشت عالی
  • می‌توانید طرح‌های مختلف را در صفحات فرود آزمایش کنید و به آن‌هایی که بازدیدکنندگان شما بهترین واکنش را نشان می‌دهند، پایبند باشید.
  • صفحات فرود به شما کمک می کنند، لیست ایمیل خود را با اطلاعات جمع آوری شده از بازدیدکنندگان افزایش دهید.
  • آگاهی از برند.
  1. ویدئو مارکتینگ

در ویدئو مارکتینگ می‌توانید با ویدیوهای دیجیتال سریعا مخاطبان خود را مجذوب خود کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید، زیرا اکثر مردم زمان زیادی را صرف تماشای ویدیو می‌کنند.

بازاریابی ویدیویی از فیلم ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کند. این ویدئوها بازدیدکننده ها را درگیر و سرگرم می کند و همچنین می تواند آنها را تبدیل به مشتری کند. محتوای ویدیویی به مشتریان بالقوه کمک می کند تا محصولات و خدمات شما را درک کنند، زیرا هضم ویدئو برای کاربر به دلیل ارتباط چشمی آسان تر است. برای ایجاد محتوای ویدیویی ، باید یک استراتژی بازاریابی ویدیویی داشته باشید. با یک استراتژی بازاریابی ویدیویی ، هدف ، سیستم عامل های ویدیویی و مدت زمان فیلم های خود را انتخاب می کنید. فیلم های شما باید با CTA به پایان برسد. ویدیوی شما باید مخاطب هدف شما را درگیر کند و همچنین اهداف بازاریابی خود را انجام دهد. شما باید مدل فیلم های خود را آنقدر تغییر دهید تا این که نتایج دلخواه خود را به شما ارائه دهد. ویدیوی شما می تواند در وب سایت شما ، صفحه فرود یا یک آگهی در وب سایت باشد که باعث افزایش فروش محصول ، آگاهی از برند ، ترافیک وب سایت و فروش منطقی می شود.

مزایای ویدیو برای بازاریابی دیجیتال:

  • درک مشتریان بالقوه شما از برند شما را افزایش می دهد.
  • شما در بهینه سازی موتور جستجو SEO رتبه بالاتری دارید.
  • شما می توانید با مشتریان خود ارتباط بگیرید.
  • مشتریان بالقوه شما تصور خوبی از برند شما می گیرند.
  • باعث ترویج فروش می شود.
  • محتوای ویدیویی باعث ارتقای آگاهی از برند می شود.
  • نام تجاری شما با محتوای ویدیویی منحصر به فرد بیشتر متمایز خواهد شد.
  1. تبلیغات پولی یا گوگل ادز

جستجوهای پولی تضمین می کند که تبلیغات شما به مخاطبان هدف شما برسد. با جستجوهای پولی، برای اینکه تبلیغات یا وب سایت خود در اولین صفحه نتیجه موتور جستجو قرار گیرند، نیازی به سئوی ارگانیک ندارید.

با گوگل ادز، می توانید تبلیغات خود را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) با پرداخت پول به موتورهای جستجو نمایش دهید.

شما می توانید با استفاده از عبارات کلیدی، مخاطب هدف خود را انتخاب کنید. و هنگامی که این عبارات را جستجو می کنند به احتمال زیاد به مشتریان بالقوه دسترسی خواهید داشت.

ضروری است که تبلیغاتی که برای جستجوهای پولی قرار می دهید، صفحه فرود خوبی داشته باشند. تبلیغات شما باید به اندازه کافی گیرا باشد تا نرخ تبدیل بالایی را از سوی افرادی که روی آنها کلیک می کنند به دست آورد. یک صفحه فرود خوب همچنین به شما کمک می کند تا اطلاعات بازدیدکنندگان را جمع آوری کرده و با آنها در تماس باشید.

  1. پرداخت به ازای کلیک:

پرداخت بازای کلیک یک مدل تبلیغاتی جستجوی پولی است که فقط زمانی باید برای آن هزینه پرداخت کنید که روی تبلیغات شما کلیک شود. این به شما این امکان را می دهد که به جای کسب درآمد ارگانیک، بازدیدکنندگان وب سایت خود را خریداری کنید. مقرون به صرفه است زیرا فقط زمانی باید هزینه کنید که بازدیدکنندگان واقعی داشته باشید.

مزایای استفاده از جستجوهای پولی برای تبلیغ برند شما:

  • مقرون به صرفه است
  • می توانید نتایجی را که از جستجوهای پولی بدست می آورید اندازه گیری کنید.
  • این باعث ایجاد آگاهی بیشتر برای برند شما می شود.
  • وب سایت شما از تبلیغاتی که با جستجوهای پولی قرار می دهید ترافیک بیشتری دریافت می کند.
  • می توانید به صورت محلی با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید.
  1. سئو

برای ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت خود، باید مطمئن شوید که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بسیار بالا قرار می گیرد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به وب سایت شما کمک می کند تا در رتبه بالایی در SERP قرار گیرد. این کمک می کند تا وب سایت شما به راحتی توسط مشتریان بالقوه پیدا شود. سئوی بالاتر باعث می شود کسب و کار شما بیشتر دیده می شود.

کسب رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو یکی از اهداف واحد سئو سایت در کرمان برنز‌وب است، زیرا اکثر مردم فقط دو صفحه اول را بررسی می کنند. رتبه بالا همچنین باعث می شود مردم به برند شما اعتماد کنند زیرا معتقدند افراد بیشتری باید از آن استفاده کنند.

محتوای شما باید با کلمات کلیدی، عناوین و URL های مرتبط مرتبط و واضح باشد و طول معقولی داشته باشد تا در SERP رتبه بالایی داشته باشد.

از آنجایی که گوگل نرم افزار غالب سئو است، باید در صفحه نتایج موتور جستجوی آن رتبه بالایی داشته باشید تا دیده شوید.

شما باید محتوای باکیفیت داشته باشید تا در SERP های گوگل رتبه بالایی داشته باشید. وب سایت شما همچنین باید موبایل پسند و واکنش گرا با سرعت خوب باشد زیرا گوگل موبایل را در اولویت قرار می دهد. گوگل همچنین زمانی که وب سایت شما دارای لینک، نظرات مثبت و رتبه بندی خوب باشد، رتبه بالاتری را کسب می کند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از بهینه سازی موتور جستجو برای رشد کسب و کار شما آورده شده است:

هنگامی که به برند و وب سایت شما در رتبه بالایی از SERP قرار می گیرد، مردم به آن اعتماد می کنند.

ترافیک بالایی برای وب سایت شما ایجاد می کند

بازده سرمایه گذاری بالایی دارد

سئو کسب و کار شما را برای شما تبلیغ می کند

شما می توانید به مخاطب هدف خود برسید

جستجوی پولی شما را موفق تر می کند.

شما با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ ما می توانید به این هدف سئویی خود برسید.

  1. بازاریابی محتوا

با تولید محتوای ارزشمند می توانید مشتری جذب کنید. هنگامی که ویدیوها یا مقالاتی را ایجاد می‌کنید که مردم آن را سرگرم‌کننده یا آموزشی می‌دانند، یک رابطه قوی با آنها ایجاد می‌کنید.

بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا با ایجاد محتوای ارزشمند و جذب افراد، ترافیک وب سایت ایجاد کنید. محتوای شما می تواند پادکست، ایمیل، خبرنامه، مقاله یا ویدئو باشد

برای ایجاد محتوای ارزشمند، باید مخاطب هدف خود را بشناسید و درک کنید. همچنین ایجاد محتوایی که به مخاطبان هدف شما آموزش می دهد و احتمالاً مشکلی را حل می کند مفید است.

شما برای هر مرحله از چرخه فروش به محتوای متفاوتی نیاز دارید زیرا به شما کمک می کند تا مشتریان خود را در این فرآیند راهنمایی کنید. شما باید محتوایی داشته باشید که برای مشتریان خود آگاهی ایجاد کند، نیازهای آنها را برطرف کند و آنها را در مورد پیشنهادات تجاری و ویژگی های محصول شما آموزش دهد.

شما می توانید از راه حل هایی مانند نرم افزار مدیریت محتوا برای ایجاد، ذخیره و مدیریت محتوای خود برای بازاریابی دیجیتال موثر استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار ساده است و محتوای شما را برای شما ذخیره می کند و به شما امکان می دهد از هر مکانی به آن دسترسی داشته باشید.

در اینجا برخی از کارهایی که بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما انجام می دهد آورده شده است:

  • باعث فروش بیشتر برای کسب و کار شما می شود
  • شما برای وب سایت خود ترافیک ایجاد می کنید.
  • باعث ایجاد آگاهی از برند می شود.
  • محتوای خوب سئوی شما را افزایش می دهد.
  • این به شما کمک می کند در SERP رتبه بالاتری داشته باشید
  • شما با مشتریان خود اعتماد ایجاد می کنید.
  • مقرون به صرفه است.
  • محتوای خوب فالوورهای شبکه های اجتماعی شما را افزایش می دهد.

دیجیتال مارکتینگ روشی موثر برای رشد کسب و کار شما و ایجاد فروش است زیرا به شما کمک می کند تا به راحتی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. همچنین نسبت به سایر انواع بازاریابی مقرون به صرفه تر است.

این نوع بازاریابی با استفاده از اینترنت، کسب و کار شما را به مخاطبان هدف شما بدون توجه به موقعیت آنها متصل می کند. شما می توانید کسب و کار خود را به صورت ارگانیک تبلیغ کنید یا با بازاریابی دیجیتال هزینه آن را بپردازید.

طراحی ریسپانسیو سایت یکی از اصول مهم و از زیر شاخه های یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است.

از آنجایی که مشتریان بیشتر از تبلت ها و تلفن های همراه خود برای دسترسی به وب استفاده می کنند، ما در واحد طراحی سایت در کرمان،  واکنش گرا بودن برای موبایل را در دستورالعمل خود قرار داده ایم.

ساختن وب سایت خود با طراحی واکنش گرا به صفحات وب شما کمک می کند، اندازه صفحه نمایش مشتریان شما را شناسایی کرده و به راحتی تنظیم شوند.

آیا وقتی از یک وب‌سایت با تلفن خود بازدید می‌کنید خسته می شوید و متن‌ها آنقدر ریز هستند که برای خواندن آن‌ها باید بزرگ‌نمایی کنید؟ و پس از بزرگ‌نمایی، هر خط متن به نصف بریده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد برای هر خطی که باید بخوانید، به صورت افقی به جلو و عقب بروید.

یک وب سایت پاسخگو نمی تواند بازدیدکنندگان شما را ناامید کند و باعث پراندن مشتریان بالقوه شما شود.

ریسپانسیو وب سایت به شما کمک می کند از تغییر اندازه، بزرگنمایی و تحریف محتوا در هنگام بازدید مشتریان از وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه جلوگیری شود.

با طراحی ریسپانسیو، وب سایت شما به طور خودکار محتوای خود را متناسب با اندازه صفحه نمایش مشتریان شما تنظیم می کند. طرح‌بندی واکنش‌گرا تضمین می‌کند که همه مشتریان شما بدون در نظر گرفتن اندازه صفحه، تجربه خوبی در هنگام استفاده از وب‌سایت شما داشته باشند.

در اینجا برخی از مزایای داشتن یک وب سایت واکنش گرا برای بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

وب سایت شما به احتمال زیاد به مشتریان احتمالی توصیه می شود زیرا گوگل وب سایت های بهینه شده برای موبایل را در اولویت قرار می دهد

هنگامی که مشتریان بالقوه از صفحه شما بازدید می کنند، اگر وب سایت شما سریع و آسان برای پیمایش باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که در اطراف خود باقی بمانند.

این به شما کمک می کند تا تجربیات مثبت بیشتری برای مشتری ایجاد کنید، که وب سایت شما را به صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می برد.

یک وب سایت واکنش گرا سریعتر در دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شود و رتبه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما را افزایش می دهد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ:

برنز وب به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ ابزار های زیادی را در زمینه بازاریابی دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد و بنا به حوزه فعالیت شما یک برنامه مدون و حرفه ای را برای شما می چیند، پس نگران نباشید و با خیال راحت کار و هدف خود را با ما در میان بگذارید.

بسیاری از صاحبان کسب و کار پول زیادی را در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، اما فروش پایینی دارند، زیرا آنها این کار را اشتباه انجام می دهند. شما باید مشتریان هدف خود را بشناسید و بدانید که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند تا کسب و کار شما در زمینه بازاریابی دیجیتال به طور موثر تبلیغ شود.

برای بهینه سازی این نوع بازاریابی باید استراتژی بازاریابی دیجیتالی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما موثرتر باشد.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و منابع خود، فروش و تبدیل ایجاد کنید.

جدیدترین مقالات

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بیشترین پتانسیل را برای رشد کسب و کار دارد و به گفته 49 درصد از کسب و کارها، بهترین بازگشت

Read More »
نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

برنز وب ، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده مشاوره دادن  به شما عزیزان است. برای تماس با مجموعه ما می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با شماره همراه پشتیبانی ارتباط برقرار کنید یا فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

مشاوره رایگان با برنزوب
به امید فردایی بهتر