وبلاگ

NAP چیست و چرا برای سئوی محلی واجب است؟

nap چیست؟

میانبری به آنچه که شما می خواهید:

در این مقاله از شرکت سئو سایت در کرمان برنز وب، به مبحث NAP در سئو می‌پردازیم.
 قبل از ظهور اینترنت، مشاغل محلی از توزیع بروشورهای تبلیغاتی برای معرفی خود در منطقه خود استفاده می کردند. همچنین برخی مجلات و یا روزنامه ها در بخشی از مطالب خود به معرفی مشاغل محلی می‌پرداختند. این مجلات شامل آدرس و شماره تماس رستوران‌های محله، گل‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها بود که به مردم کمک می‌کرد تا مغازه‌های محلی را پیدا کنند.
الگوریتم کبوتر در سئو نیز طبق همین منوال عمل می کند و همچنین سئوی محلی هم به منظور جذب مشتریان نزدیک و معرفی محل آنها در یک وب سایت استفاده می شود.

یکسان بودن NAP برای سئوی محلی بسیار مهم است. NAP مخفف نام، آدرس و شماره تلفن است که به مشتریان کمک می کند با شما تماس بگیرند یا شما را به صورت آنلاین در سایت تان پیدا کنند که این یکی از دلایل طراحی سایت در کرمان است.

به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک شرکت خدماتی هستید و می خواهید مشتریان محلی از خدمات شما استفاده کنند، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات NAP شما در تمام منابع مرتبط با کسب و کار شما، مانند وب سایت، فهرست های صنعتی، نقشه های گوگل و غیره هماهنگ است.

چرا NAP اینقدر اهمیت دارد؟

اگر اطلاعات NAP متناقضی در اینترنت دارید، موتورهای جستجو ممکن است نتوانند به اطلاعات شما اعتماد کنند و در نتیجه کسب و کار شما ممکن است در نتایج جستجو برای مصرف کنندگان محلی ظاهر نشود. این بخش با E-E-A-T شرکت شما هماهنگ است.

وجود ناهماهنگی NAP می تواند بر سئوی محلی شما تأثیر منفی بگذارد زیرا موتورهای جستجو از اطلاعاتی که شما ارائه می دهید مطمئن نیستند. اساساً موتورهای جستجو به شما اعتماد ندارند. بسیاری از سایت ها، وکلا و شرکت های حقوقی هستند و وب سایت آنها موضوعات مرتبط با حفاظت از سرمایه و زندگی کاربران آنها را پوشش می دهد.
. این بدان معنی است که وب سایت آنها ممکن است بر تصمیمات مالی، سلامتی یا شغلی افراد تأثیر بگذارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو به این وب سایت ها رتبه بالایی می دهند. مشخص کردن اطلاعات دقیق در مورد NAP بخشی از این استاندارد است.
این یک جنبه دیگر هم دارد: شما باید E-A-T را به مشتری یا کاربران خود نشان دهید. اطلاعات NAP ممکن است بر مشتریان یا کاربران شما تأثیر بگذارد. تصور کنید که چقدر آزاردهنده است که با یک شرکت تماس بگیرید و آن شماره اشتباه باشد یا خارج از سرویس ذکر شده باشد. مثال دیگر می‌ تواند هدایت شخص به سمت کسب ‌و کاری باشد که تعطیل شده است. بنابراین، آن فرد تجربه منفی و حس بسیار بدی خواهد داشت.

آیا NAP باید دقیقا با نام تجاری ما یکسان باشد؟

مهم ترین نکته ای که در این زمینه می توانیم بر آن تاکید کنیم سازگاری است. چه مفهومی داره؟ همانطور که گفته شد، لازم نیست دقیقاً از همان نام تجاری مجوز کسب و کار خود استفاده کنید، اما هر نامی که تصمیم می گیرید باید در همه جای اینترنت یکسان باشد.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید تا تشخیص دهید که آیا سازگار هستید یا خیر.
• آیا کسب و کار شما یک شرکت با مسئولیت محدود است؟
• آیا نام کسب و کار شما حاوی کلمه «و» یا «یا» است؟ از چه چیز استفاده میکنی؟ آنها را تغییر ندهید.
• آیا نام شرکت شما حاوی (،) است؟ یا آن را حذف کنید یا نگه دارید، فقط یک مورد باشد.
به همین ترتیب، نحوه نوشتن آدرس کسب و کار خود را در نظر بگیرید. شماره واحد هم دارد؟ توصیه می کنیم اختصارات را مشخص کنید.

مزایای اجرای یک برنامه NAP یکسان برای کسب و کار شما

اجرای یک استراتژی NAP یکپارچه برای کسب و کار شما فواید زیادی خواهد داشت. در اینجا برخی از مزایای این استراتژی آورده شده است:
1- بهبود سئوی محلی
با هماهنگی NAP در خدمات مختلف؛ رتبه بندی SEO محلی کسب و کار شما بهبود خواهد یافت. این به معنای نشان دادن بالاتر در نتایج موتورهای جستجو و افزایش دید کسب و کار شما برای مشتریان بالقوه است.
2- افزایش اعتماد مشتری
با ادغام NAP بین خدمات مختلف، مشتریان به راحتی می توانند به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند و اطلاعات شما را به راحتی دریافت کنند. این باعث افزایش اعتماد مشتری به شرکت شما می شود.
3- بهبود تجربه کاربری
با اطلاعات دقیق و یکپارچه در سراسر خدمات، مشتریان به راحتی می توانند با یافتن اطلاعات شما در بین خدمات به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند. تجربه مشتری را بهبود می بخشد.
4- افزایش فروش و درآمد
با بهبود رتبه بندی سئوی محلی و افزایش اعتماد مشتریان، فروش و درآمد کسب و کار شما نیز افزایش می یابد.
5- کاهش هزینه های بازاریابی
با بهبود رتبه سئوی محلی خود و به دست آوردن دید بیشتر در نتایج جستجو، هزینه های بازاریابی شما کاهش می یابد و می توانید به صورت رایگان در صفحات نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید.

جدیدترین مقالات

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بیشترین پتانسیل را برای رشد کسب و کار دارد و به گفته 49 درصد از کسب و کارها، بهترین بازگشت

ادامه مطلب
نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

برنز وب ، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده مشاوره دادن  به شما عزیزان است. برای تماس با مجموعه ما می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با شماره همراه پشتیبانی ارتباط برقرار کنید یا فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

مشاوره رایگان با برنزوب
به امید فردایی بهتر